دانشجویان و کاربران گرامی این محصول کامل ترین و جامع ترین مورد نظر شامل خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا هاوالدار ترجمه دکتر عبدالوند و دکتر نیکومرام می باشد که در قالب فایل pdf (پی دی اف) در حجم 110 صفحه به همراه فایل پاورپوینت (PowerPoint) در حجم 103 اسلاید با بهترین کیفیت و حاوی نکات مهم این درس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.
خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی کریشنا ک هاوالدار
شامل دو فایل:
فایل pdf (پی دی اف) در حجم 110
فایل پاورپوینت (PowerPoint) در حجم 103 اسلاید
خلاصه و جامع و کامل و کاربردی
بازاریابی صنعتی و بازاریابی مصرفی
وظایف اصلی مدیریت بازاریابی هم در مصرفی و هم در صنعتی کاربرددارد. این وظایف عبارتند از: تصمیم گیری در مورد بازارهای هدف، شناخت نیازها و خواسته های بازارهای هدف، توسعه کالاها و خدمات برای برآوردن الزمات این بازارها و تکامل برنامه ها یا استراتژی های بازاریابی برای جذب مشتریان موردنظر و برآوردن نیازهای آنان بصورت سریع تر و بهتر از رقبا…
دانلود کامل ترین خلاصه کتاب بازاریابی صنعتی
فهرست:
فصل اول: ماهیت بازاریابی صنعتی
فصل دوم: محیط و شناسایی بازارهای صنعتی
فصل سوم: ماهیت خرید صنعتی و رفتار خرید
فصل چهارم: روابط خریدار – فروشنده
فصل پنجم: اطلاعات بازاریابی صنعتی و تحقیقات بازاریابی
فصل ششم: تقسیمبندی بازار، هدفگیری و جایگاهیابی صنعتی
فصل هفتم: استراتژی محصول و ارائهی محصول جدید
فصل هشتم: کانالهای توزیع صنعتی و تدارکات بازاریابی
فصل نهم: مدیریت فروش شخصی
فصل دهم: ارتباطات بازاریابی؛ تبلیغات، ارتقای فروش، روابطعمومی، و بازاریابی مستقیم
فصل یازدهم: استراتژیها و سیاستهای قیمتگذاری صنعتی
فصل دوازدهم: برنامهریزی استراتژیک، اجرا و کنترل در بازاریابی صنعتی
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.
نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب تغییر رفتار و رفتار درمانی سیف” را در سایت پدیده فایل بخوانید .